تاثیر آبنما در استخر

تاثیرات آبنما در استخر

امروزه آبنما ها یکی از تجهیزات استخری محبوب در استخر ها می باشند و با فواره کردن آب در استخر ها جلوه ای بسیار زیبا و دلنشینی در استخر شما ایجاد میکند و فضای بسیار آرامش بخشی را به وجود می آورند. بدون شک نصب یک آبنما منظره و ظاهر اسختر شما را بسیار تغییر می‌دهد و زیبایی آن را دو چندان می کند، همچنین استفاده از آبنما در استخر ها صرفاً جنبه زیبایی ندارند و دارای مزایای دیگری نیز می باشند. در فصل گرما آب استخر حیاط شما گرم می‌شود و شنا کردن در آن حس خوب خنکی را به شما نمی دهد اما استفاده از آبنما استخری باعث جریان بیشتر هوا در آب و ترکیب شدن آن با مولکول های هوا شده و خنک می شود آبنما ها می توانند چند درجه دمای آب اسختر شما را خنک کنند.

آبنما استخری باعث جریان داشتن آب در استخر شما به طور دائم می شود و از آلوده شدن استخر شما جلوگیری می کند زیرا آلودگی ها و رشد جلبک ها در استخر ها و یا آب های راکد بسیار زیاد است. همچنین آبنما ها صدای بسیار دلنشینی دارند و می‌ توانند حس صدای باران یا آبشار طبیعی را در محیط دلخواه شما فراهم آورند.

نقش آبنما استخری

آبنما ها می توانند در پاکیزگی و تمیزی استخر شما نقش بسزایی داشته باشند زیرا آبنما با اتصال به پمپ استخر و با کمک آن آب استخر را به جریان می اندازد و گردش آب در استخر باعث جلوگیری از رشد جلبک ها و انواع الودگی در استخر شما می شود و در نهایت استخر شما را با گردش دائم تمیز نگه میدارد.

انواع آبنما استخری

آبنما استخری انواع مختلفی دارند دسته ای از این ابنما ها در کنار استخر نصب می شوند و آب را به شکل آبشار داخل استخر می ریزند دسته دیگر آبنما استخری آبنمای شناور می باشد که دارای فواره است و آب را در هوا فواره می کند و یک مدل دیگر از آبنمای شناور وجود دارد که آب درون استخر را به شکل جوشش آب در استخر در می آورد. یک نوع دیگری از آبنما استخری به نام آبنما های سریز وجود دارند که عموما این آبنما ها آب را از ارتفاع بالا تری به درون استخر شما می ریزند.

ویژگی ها و زیبایی های آبنما استخری

آبنما ها عموماً برای بیشتر کردن زیبایی استخر ها استفاده می‌شوند و ویژگی های مختلفی دارند برخی آبنما ها با نور و انواع نور پردازی ها همراه می‌ شوند و جلوه و زیبایی بسیار زیادی در نور کم دارند و زیبایی آبنما لوکس شما را در تاریکی شب دو چندان می کنند. همچنین آبنما ها توانایی سینک شدن با موسیقی و پخش موسیقی را دارند که به این دسته ا ز آبنما ها، آبنما های موزیکال گفته می شوند.

در کل آبنما های استخری در نوع های مختلفی می باشند و همچنین دارای انواع نازل ها و فواره های خاص و مخصوص به خود نیز هستند که هر کدام آب را به یک شکل خاصی از آبنما خارج و به استخر شما نیز وارد می کند.

چرا در استخر از آبنما استفاده می شود؟

از آبنما ها در استخر بیشتر برای دیزاین زیبای استخر و ایجاد یک فضای آرام و آرامش بخش استفاده می شود و در عین حال که این آبنما فضای زیبایی را در استخر شما می تواند همراه با نور پردازی و موسیقی زیبا آرامش بخش کند برای سلامت شما و استخر شما و همچنین لذت بیشتر شنا در آن کمک شایانی می کند زیرا با به جریان انداختن آب در هوا استخر باعث خنک تر شدن آب استخر می شود و همچنین این به جریان افتادن آب باعث جلوگیری از کثیفی در استخر شما نیز می شود. آبنما ها در هر محیطی قابل نصب می باشند مثلا در میادین عمومی و میدان های شهری و یا لابی های هتل ها یا برج ها و تالار ها رستوران ها و کافه ها و … . با توجه به این دلایل استخر ها یکی از بهترین و مناسب ترین محل ها برای نصب آبنما می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟