روکش استخری چیست؟

روکش استخر یا کاور استخر

روکش استخر یا کاور استخر، از ورود آلاینده‌هایی نظیر برگ درختان، خاک و غبار به آب استخر جلوگیری و با کاهش تبخیر سطحی، به حفظ گرمای آب و عدم کاهش آب استخر کمک می کند. با بکارگیری روکش استخری مصرف موارد ضد عفونی کننده و گندزدای آب استخر به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد. بعلاوه تیره بودن روکش باعث عدم تابش نور خورشید درون آب وکاهش شدید رشد جلبک‌ها می‌شود. روکش استخری و وسایل جانبی آن مانند سازه‌ی جمع کننده جزو مهمترین تجهیزات جانبی استخر به شمار می‌آیند.

 

مزایای روکش استخری

سهولت باز و بسته کردن

یکی از ویژگی های برتر روکش استخری حباب دار وزن پایین این روکش است. سبک بودن روکش استخری موجب سهولت باز و بسته کردن آن می‌شود. کاورهای استخری بگونه‌ای ساخته شده‌اند که حباب‌های هوای فراوانی در آن‌ها وجود دارد. این حباب‌ها موجب می‌شوند که روکش روی سطح آب همواره شناور بماند و در عین حال یک عایق هوا بین کاور آب استخر بوجود آمده و از اتلاف گرما در فصل سرد و یا جذب گرما در فصل گرم جلوگیری بعمل آید.

خاصیت ضد ماورا بنفش

از دیگر ویژگی های مهم روکش‌ها خاصیت آنتی UV (ضد اشعه ماورا بنفش) بودن آن‌ها است. این ویژگی سبب می‌شود تا نور خوشید سبب پوسیدگی و پوسته شدن روکش نشود و عمر روکش افزایش یابد.

رنگ تیره

رنگ روکش نیز در انتقال انرژی گرمایی بسیار موثر است و می‌تواند تعیین کننده‌ی میزان انتقال گرما باشد. طبیعی است که روکش‌های شفاف موجب انتقال بیشتر آفتاب به استخر می‌شوند. بررسی‌ها نشان داده است که روکش‌های شفاف 5 تا 15 درصد بیشتر از روکش‌های آبی رنگ انرژی گرمایی خورشیدی را به استخر منتقل می‌سازند. توصیه ما استفاده از روکش های آبی رنگ است چرا که روکش های آبی موجب عدم تابش افتاب درون آب استخر شده و لذا فرایند رشد جبلک بسیار کاهش می‌یابد.

تحمل وزن و جلوگیری از غرق شدگی

یکی دیگر از ویژگی های روکش استخری ممانعت ورود اجسام در آب است که به حفظ غرق شدگی اجسام، افراد و یا حتی حیوانات خانگی کمک می‌کند. بدین منظور، چنانچه کاور استخری بر روی استخر کشیده شده باشد اجسام سبکی که بر روی آن می‌افتند به زیر آب نخواهند رفت. این موضوع می‌تواند به حفظ اشیاء ارزشمندتان همچون موبایل، حفظ جان کودک دلبند شما و حیوان خانگی‌تان کمک کند. همینطور برگ‌ها و آلودگی‌ها بر روی روکش باقی خواهند ماند و به راحتی و قبل از ورود به استخر قابل پاک‌سازی هستند. نکته بسیار مهم این موضوع این است که بیان مطالب فوق نباید باعث سهل انگاری در محافظت و مراقبت از کودکان هنگام بازی در اطراف استخر به بهانه‌ی وجود روکش شود.

 

زمان تحویل

کارخانه تولید روکش استخری آکوا در شهریار واقع شده است. زمان تحویل روکش استخری آکوا در حدود 3 الی 4 روز کاری است و تحویل آن درب کارخانه می‌باشد.

 

قیمت روکش استخری

قیمت روکش استخری به جنس، کیفیت و ابعاد استخر شما بستگی دارد. ما در شرکت آکوا همواره جدیدترین نسل روکش‌های استخری را به مشتریان پیشنهاد می‌دهیم. برای دریافت قیمت با کارشناسان ما تماس بگرید تا با توجه به ابعاد استخر شما قیمت محصول مورد نظرتان را در اختیار شما قرار دهند. شماره تماس: 09123320287

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟